Monday, June 15, 2009

diskriminasyon. wahehehehe

Nag adto ko aning isa ka fastfood na ang ngalan kai tooooOooot. Ug sa dihang nasakit kaau ko. Grabe nga diskriminasyon na akong naatubang. SAKIT! Di mn nako sala ug dili ko kapalit ug mahalon nga mga cellphone. Ug di sad jud nako hilig mag sunod anang mga uso na unit. Basta maka text pa, payts nana sako.
Nahitabo ni siya sa usa ka nindot man unta tong adlawa. Dili init, dili pud tugnaw sakto lang jud siya. Medyo hangin2 pud to. Unya nisulod ko ani nga fastfood, kaon2. HmmMMm lami bya ilang mga pagkaon. Daun nakakita ko na naa sa dingding nakabutang na pwede mag charge ug libre. Gitan.aw nako unsa to, mga Ipod, psp diay pwede i.charge. Naa pud mga plug sa palibot , akong gicharge daun ang battery sakong pdvd player. Nkadumdum daun ko na lowbat na diay to akong cellphone. Kung naa sila pang charge sa mga Ipod ug uban pa , naa pud tali para sa cellphone diba? Nangita ko, tua diay sa pikas dingding. Naa mana nanghinlo didto, naghulat sa ko na munaog siya kai naa mn ko sa 2nd floor, 2floors man to ila fastfood. Gibati man gud ko ug kaulaw ba kai nakichrge ug dvd player daun makicharge pajud ug cellphone. hehehehe! Pag naug niya duol daun didto kung asa pede mag charge. Aguy pag doul nako kai.......
kabantay ba mo nga ang mga bag.ong model karon sa nokia kai kanang nipis na ang charger, mao rana ang naa didto katong nipis. Kibali mga bag.ong model ra pede i.charge didto. Grabe, di gyud lugar pede ang mga karaan. AggAAaay SAKIT kaau. pero hinuon naa man sab mga plug so katong mga karaan na model sa nokia, kelangan pa nato mag dala ug charger ug ato daw iplug didto ayha maka charge. Ayay. diskriminasyon gyud.. Pero grabe noh.. libre na gani mureklamo pa jud ahahahahahahah. Mao rato.

No comments: